Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Motyw motocyklowy

Domyślnie Motyw motocyklowy

Witam,
    zdecydowałam się na tatuaż, jak na razie spodobał mi się ten: http://www.tattoojohnny.com/tattoo-design-view.asp?sku=APF-00009&k=women&page=1
    Pasjonuję się motocyklami i chciałabym umieścić na nim jakiś motocyklowy motyw- może silnik V-ka? W necie nie doszukałam się niczego w tym stylu, może ma ktoś jakiś pomysł? Wzór ostateczny będę jesazcze omawiać z tatuatorem, ale nie chce mu zawracać głowy pytaniami w stylu-szukam czegoś fajnego, ale nie wiem czego- po co wkurwiać gościa, który zaraz będzie mnie kłuł
    Więc krótko:
    tatuaż raczej bez kolorów,
    tribale owszem, ale jako dodatek, a nie temat główny
    motyw motocyklowy-silnik V-ka?
    żadnych grzecznych dziewczęcych motywów-motylków, różyczek..itp.

No i jak, pomoże ktoś?

ThicQuangDuc jest nieaktywny Senior Member poziom6- Nasza krew!

Domyślnie

hehh rozbawiły mnie te grzeczne dziewczęce motywy...

nie znam się na silnikach, ale może sobie tutaj coś znajdziesz... tylko 16 zdjęć, ale może któreś stanie się inspiracją...

ogólnie ciężko jest mi znaleźć coś, co jednoznacznie pasowałoby do Twoich wymagań, więc póki co to tyle ode mnie

Domyślnie

motyw motocyklowy raczej umarł śmiercią naturalną- spodobał mi się ten anioł i chyba przy tym pozostanę. Ale póki co, szukam dalej czegoś ciekawego.

Domyślnie

blankap a skąd jestes? moze motywy motocyklowe juz sie przezyly ale napewno na topie sa hotroadowe!! mamy duzo takich projektow newschoolowych i bez lipy.. wiec jakbys byla w krakowie..
    :*

Domyślnie

W krakowie jestem w każdy weekend, więc nie ma sprawy, mogę wpaść i pooglądać
    To jest studio na szpitalnej, tak?